Algemene ledenvergadering op 27 september

Stukken voor ALV van 27 september

Op 27 september hebben wij om 20 uur de ALV (Algemene Ledenvergadering). Hiervoor is iedereen van harte uitgenodigd.

Je kunt de stukken voor de ALV raadplegen op de website in het menu “Leden”- “Officiële stukken”. Hiervoor heb je je inlognaam (achternaam_ voornaam) nodig en je zelfgekozen wachtwoord. Als je dit vergeten bent of bij ieder ander probleem wat betreft de website, dan kun je Wijnand Engelkes een mailtje sturen. Het adres is webmaster@schaakclubzeist.nl.

Als je eventueel je telefoonnummer, vermeldt kan Wijnand je ook bellen.

Twee punten springen eruit. De oplopende inflatie gaat aan onze schaakdeur helaas niet voorbij. Dat
betekent dat we niet om een contributieverhoging heen kunnen.
Verder gaat de secretaris, Wim Klaassen, ons binnenkort verlaten. Hij verhuist naar de omgeving van
Zwolle.
Voor ons erg jammer, we verliezen een uitstekend secretaris. Wij zijn dus op zoek naar een nieuwe
secretaris. Mocht je belangstelling hebben of wil je ons op iemand attenderen, laat ons dat dan weten.

(HH)