Interne weer van start dinsdag 18 januari

Het online toernooi in verband hiermee naar woensdag verplaatst.

De lockdown op binnensporten – waaronder schaken ook valt – is opgeheven. Dat betekent dat we weer mogen starten met de interne competitie. De externe competitie mag nog niet worden hervat. Ook onze jeugd mag weer komen schaken.

De interne competitie wordt dinsdag 18 januari weer gestart. De deelnemers moeten om 19.45 uur aanwezig zijn. Ook niet veel eerder dan deze tijd, zodat de jeugd en de senioren elkaar niet tegen komen. Na het vertrek van de jeugd wordt de zaal nog eens extra geventileerd.

We spelen de interne wedstrijden onder dezelfde condities als voor de lockdown. Voor de zekerheid nog even de belangrijkste punten:

• Blijf thuis bij klachten
  • Je moet een CTB (corona toegangsbewijs), de bekende QR-code, tonen bij binnenkomst
  • Reinig of desinfecteer je handen voor de partij
  • We schudden geen handen
  • Houd 1,50 m afstand van elkaar
  • Alleen je eigen consumptie halen bij de bar
  • Wanneer we niet aan het bord zitten, dragen we een mondkapje

Als je a.s. dinsdag niet kunt, of je wilt je rentree nog even uitstellen, meld je dan voor dinsdag 17 uur af via de link op onze site of per mail op interne@schaakclubzeist.nl.

Er is ook een alternatief voor degenen die met het oog op de Corona-situatie nog niet fysiek willen spelen: Iedere woensdagavond wordt om 20:00 uur een toernooi gespeeld met uitsluitend leden van SC Zeist op Lichess.

Doet u voor het eerst mee of weet u niet meer hoe u zich aanmeldt: neem dan even contact op met Wijnand via het adres: webmaster@schaakclubzeist.nl . Als u daarbij een telefoonnummer vermeldt spreek ik het even met u door.